فواید لمنیت دندان آشنایی با ۵ مزیت لمینت دندان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 4 آبان 1400
بازدید : 288
نویسنده : mozhgan

لمینت دندان می تواند به احیای لبخند شما و ترمیم مشکلاتی از قبیل لب پر شدن جزئی دندان، ترک دندان و تغییر رنگ کمک کند. اگر نسبت به لبخندتان و اجزای آن احساس ناخوشایندی دارید و دوست ندارید لبخند بزنید یا حین خندیدن جلوی دهان خود را میگیرید، میتوانید از مزایا و فواید لمینت دندان بهره ببرید.با بهترین متخصص ترمیم و زیبایی دندان همراه باشید.

عیوب دندان را میپوشاند و ترمیم میکند 

لمینت دندان قادر است اغلب مسائل و عیوب دندان از لحاظ ظاهری و زیبایی شناختی که در هنگام لبخند زدن قابل مشاهده هستند مثل تغیی رنگ دندان ترکخوردن و....را به خوبی برطرف کند

بیشتربخوانید... قیمت لمینت دندان به روز چقدر است؟

نیاز زیادی به تراش مینای دندان ندارد

مینا سطحی ترین و البته محکمترین لایه دندان است. این لایه به رنگ سفید است و ما سفید رنگ بودن دندانمان را مدیون همین لایه هستیم. این لایه زنده نیست و اگر دچار فرسایش شود دیگر قابل ترمیم نخواهد بود. و باید با روش های دندانپزشکی و مصنوعی آن را ترمیم کرد. همانطور که احتمالا میدانید برای نصب روکش  دندان باید بخشی از صخامت مینا را تراش دارد. به نسبت ونیر کامپوزیت و سایر روکش های دندانپزشکی، برای نصب لمینت ما تنها ضخامت اندکی از مینای دندان را تراش میدهیم زیرا خود لمینت ها به اندازه کافی نازک هستند.

از تغییر رنگ دندان شما جلوگیری میکند

در مقایسه با ونیر کامپوزیت که در برابر لکه و رنگ آسیب پذیر است، ساختار لمینت ها به گونه ای است که به سختی رنگ میپذیرد. اگر شما بتوانید به طور منظم از آن ها مراقبت کنید احتمالا در تمام  طول عمر لمینت، شما شاهد تغییر رنگ آن ها نخواهید بود

بیشتربخوانید... بلیچینگ دندان ارزان قیمت

در کمترین زمان ممکن اعتماد به نفس شما را بالا میبرد

به نسبت سایر روش های دندانپرشکی ترمیم و زیبایی دندان مثل ایمپلنت دندان ، بریج دندان و حتی ارتودنسی دندان، نصب لمینت تنها دو جلسه زمان نیاز دارد و بعد از آن شما به یک لبخند کامل و بی عیب و نقص  دست پیدا خواهید کرد. بر خلاف روش های دندانپزشکی مروسمی مانند ارتودنسی دندان که نیازمند رسیدگی و مراقبت بالایی هستند، لمینت ها تنها نیازمند مراقبتی اندک هستند و دقیقا به همان اندازه مراقبت نیاز دارند که دندان های طبیعی خودتان دارند.





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com